איך ליצור מודעה עם שיעור לחיצות גבוה?
בעידן הדיגיטל ישנם כלים יעילים רבים לשיווק וקידום העסק שלכם. אחד מהכלים האלה הוא מודעות ממומנות בפלטפורמות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק. עיצוב מודעה יכול להזניק את העסק שלכם ולחשוף אותו ללקוחות חדשים.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
איך יוצרים את המודעה הטובה ביותר?
על מנת ליצור מודעה באמת יעילה שמביאה לקוחות וחושפת את העסק לקהל יעד חדש, יש לפצח את קהל היעד. למי המודעה מיועדת? מי אמור לראות אותה? מה יגרום ללקוחות פוטנציאליים ללחוץ עליה? כל אלו הן שאלות שחובה לשאול לפני שמתחילים בכלל לחשוב על מודעה שכזו.
חשוב לדעת למי בדיוק אתם עומדים לפרסם, אחרת הכסף של המודעה ילך לפח וזה יהיה כאילו לא עיצבתם מודעה כלל וזה חבל מאוד. צריך לדעת מי האנשים שמחפשים את המוצר או השירות שלכם, איפה הם גרים, מה התחביבים שלהם, מהו גילם, ומה הם בדרך כלל מחפשים במנוע החיפוש.
עיצוב מודעה בפייסבוק
פייסבוק הוא פלטפורמה חזקה מבחינה עסקית. עמוד פייסבוק עסקי חזק הוא מותג מנצח וכיום אין באמת נוכחות אינטרנטית בלי נוכחות בפייסבוק. הדבר החשוב ביותר, כפי שציינו מעלה, הוא הכרת קהל היעד ולכן חשוב גם להיכנס בפייסבוק לקבוצות או עמודים ייעודיים בתחום אליו אתם שייכים, ולבדוק מי הם הלקוחות ומה הם מחפשים ספציפית בתחום זה. כך תדעו בדיוק למי אתם מכוונים והמסר הנכון שצריך להעביר להם.
הויזואליות היא דבר קריטי בכל מה שקשור למודעות. אם המודעה לא מושכת מספיק את העין, הלקוח פשוט יעבור וידפדף הלאה. לכן, משיכת העין היא הדבר הראשון כי זה בעצם מה שהלקוח מסתכל עליו לראשונה. הטקסט עצמו אמור להיות טקסט של כמה מילים, ישיר ולעניין, שמעביר את המסר של העסק בצורה מובהקת.
דבר קריטי נוסף הוא טירגוט נכון של קהל היעד. אם תמצאו את עצמכם מבזבזים כסף ובסוף המודעה בכלל מגיעה לאנשים לא רלוונטיים ששואלים את עצמם: "למה המודעה הזו מופיעה לי בכלל?", הכסף ילך לפח ואיתו המודעה שכבר תהיה פחות רלוונטית או לא רלוונטית כלל. הרבה בעלי עסק מוצאים את עצמם במצב בו אנשים לא רלוונטיים הקליקו על המודעה.
הציעו פתרון במודעה שלכם
בסופו של דבר אתם מציעים סוג של שירות או מוצר שאמור לתת מענה ללקוחות. אתם מציעים להם פתרון לבעיה שיש להם, משהו שהם צריכים ומשהו שהם מחפשים. לכן, המסר צריך להיות מאוד ברור, יחד עם הויזואליות המתאימה: אנחנו הפתרון שלכם. אנחנו מה שאתם צריכים.
אז אם נסכם את הנושאים העיקריים שאתם צריכים על מנת ליצור מודעה עם שיעור לחיצות גבוה אז וודאו שהמודעה שלכם מכילה את הפרמטרים הבאים:
- מסר ברור שיאפשר לגולש להבין שאתם התרופה/הפתרון שהוא מחפש.
- הבנת קהל היעד וטירגוט נכון רק לצופים רלוונטיים.
- עיצוב מקצועי שמושך את העין.
- כוונו את הצופה לעמוד נחיתה רלוונטי .ומקצועי (אומנם זה לא קשור למודעה אבל זה החלק החשוב ביותר בפרסום).
עיצוב מודעה אמנם נשמע דבר פשוט אך זהו לא המקרה. פנו לאיש מקצוע המומחה בתחום המודעות כמו מעצב גרפי למשל, שיוכל להתאים את המודעה בפייסבוק לצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם. כך תוכלו לקבל מודעה מושקעת, איכותית, אטרקטיבית, שמעבירה את המסר ומגיעה בדיוק לקהל היעד שאתם צריכים.