כל מה שחובה לדעת לפני שיוצרים לוגו מנצח לעסק
הלוגו הוא חלק חשוב מזהות החברה, והוא כזה שאנשים יקשרו עם החברה. במאמר הבא תוכלו להבין כמה חשוב הלוגו להצלחת העסק ואיך ליצור לוגו איכותי שיישאר אתכם לשנים רבות.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה לוגו?
הלוגו הוא חלק חשוב מזהות החברה, והוא כזה שאנשים יקשרו עם החברה. כאשר אדם רואה את הלוגו, אולי יש לו כמה זיכרונות מהעבר שלו עם החברה ואולי אפילו יבצע רכישה. לוגואים גם ממלאים תפקיד מרכזי בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים על ידי זיהוי והכרה שלו.
לוגו זהו הסמל של ארגון, חברה או מוצר. לוגו חשוב לזהות באיזו חברה או מוצר מדובר מכיוון שניתן להשתמש בהם בחומרי קידום מכירות או פוסטים במדיה חברתית.
לעיתים הלוגו יכול להכיל טקסט ותמונה ולעיתים הוא יכיל אך ורק טקסט או אך ורק אייקון שיאפשר לזהות את המוצר. למשל במוצרים של אפל אנחנו יכולים לראות במרבית המקרים רק את התפוח ללא הטקסט של אפל כי הם יצרו מיתוג לעסק בצורה כל כך טובה שמספיק לראות האייקון כדי לזהות את החברה.
איך ליצור לוגו איכותי ומקצועי?
כל עסק צריך לוגו כדי לייצג את המותג והשירותים שלו. לוגו מקצועי הוא כזה שנראה יפה, אסתטי ובולט מהמתחרים.
תהליך עיצוב לוגו יכול להיות מכריע. יש כל כך הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון כמו צבע, סגנון גופן, גודל ומיקום וכו'. וקל לוותר עוד לפני שמתחילים או מרגישים שהעבודה הזו לא שווה את המאמץ כי מישהו אחר יכול לעשות את זה טוב יותר ממך .
בדרך כלל כאשר אתם יוצרים לוגו לעסק יש לפנות לבעל מקצועי עם ניסיון בתחום של עיצוב לוגו ויצירת מיתוג לעסקים. בעת יצירת הלוגו יש צורך לקחת בחשבון איפה יופיע הלוגו ומה יהיו השימושים שלו.
האם הלוגו יופיע על מוצרים? ובמידה וכן אילו סוגי מוצרים? האם הלוגו הולך לשמש בעיקר עבור פרסום באתר ובמודעות של המדיה החברתית או שהוא ישמש בעיקר להדפסות וחומרים שיווקיים כמו פליירים וברושורים?
ברגע שאנחנו מבינים את המטרה של הלוגו נוכל ליצור אותו בצורה טובה יותר על מנת לאפשר לעסק להתקיים עם הלוגו שנים רבות קדימה ללא הצורך במיתוג מחדש בהמשך הדרך. וכמו שאתם בטח יודעים מחיר מיתוג עסקי יכול להיות גבוה מאוד בעיקר לעסקים חדשים.
דברים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב לוגו
כאשר אתם יוצרים לוגו חשוב לקחת בחשבון כמה אלמנטים חשובים. מרבית האלמנטים שאנחנו מציינים חשובים בעיקר כאשר מדובר על עיצוב באמצעות מעצב לוגו והם פחות רלוונטיים כאשר מדובר על לוגו שאתם מעצבים בעצמכם.
הדבר הראשון שיש לוודא זה שאתם מקבלים את קבצי העבודה בסיומה. קיימים מעצבים שלא מוכנים לשלוח את קבצי הלוגו ובכך מחייבים אתכם לחזור ולבצע כל עבודה נוספת אך ורק איתם בעתיד מה שיכבול אתכם עוד לפני שהתחלתם את צעדיכם הראשונים בעולם העסקי.
הדבר השני שיש לקחת בחשבון זה הצבעים של הלוגו וכאשר מדובר בעסק רציני רצוי לקבל גרסה של הלוגו גם בשחור וגם בלבן במידה ותרצו להשתמש בלוגו ברקע אחר או שתצטרכו לבצע באמצעות הלוגו עבודות הדפסה שיהיו מורכבות בפן הצבעוני.
חשוב גם לקחת בחשבון את המחיר של הלוגו ומה כלול בו, מהי כמות הסקיצות שתקבלו מהי כמות השינויים, מה יקרה אם לא תהיו מרוצים מהעבודה והאם המעצב מולו אתם עובדים יוכל לסייע לכם גם בהמשך הדרך על ידי מיתוג לעסק.
את כל הדברים האלו קחו בחשבון לפני שאתם מבצעים את ההחלטה החשובה של עיצוב לוגו כי היא תשפיע באופן משמעותי על העסק שלכם בהמשך.